mandag den 17. januar 2011

Nyt tøj - JA TAK! :o)

Nu hvor jeg både har fået afsløret, at jeg er gravid, OG at jeg er afhængig af at shoppe, så er det vist på sin plads at flashe, hvad den søde postmand kom med i lørdags... En dejlig pakke fra Asos, som helt sikkert er min favorit netshop, når det kommer til ventetøj.

Mamalicious Tide Boyfriend Jeans:



ASOS haremsbukser. (De er lavet af 96% viskose og 4% elastan og er super skønne at have på.):





Asos kjole, som ikke er en ventekjole, men der er plads til en god stor dunk alligevel (Har lavet "Jeg propper lige et stort tørklæde ind på maven-tricket"...):



ASOS ventekjole - stram sag, der fremhæver mavsen:






Jeg er SLET ikke færdig med at flashe nyindkøbt kluns, så jeg vender frygteligt tilbage i aften og flasher videre! :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar